Hanstholm Havn søger en kompetent administrativ medarbejder med flair for bogholderi

Er du vild med MS office og NAV?
Er du vild med at give en god service og har sans for detaljer – også når det gælder tal?
Er du bekendt med ord som persondataforordning og har måske erfaring fra en politisk styret organisation?
Kan du have mange bolde i luften og er god til at afslutte dem også?


Hanstholm Havn skal udvides over de næste 3 år og vi har derfor brug for en kompetent administrativ medarbejder med flair for bogholderi.


Arbejdsopgaverne vil være almindelige administrative opgaver:

•Telefon og kundebetjening
• Sætte på/rydde af til møder
• Lønkørsel
• Fakturering
• Arkivering
• Assistere med bogføring


Vi forestiller os at vores nye administrative medarbejder har følgende kvalifikationer:

• Kendt med Dynamics NAV
• Kendt med BlueGarden løn
• Kendt med Office pakken
• Sans for detaljer og flair for tal
• Kan arbejde selvstændigt
• Erfaring med bogholderi
• Erfaring fra tidligere administrative jobs – gerne med erfaring fra en politisk styret organisation


Stillingen er fast og der er tale om en deltidsstilling på 15-20 timer fordelt på 3-4 dage.
Løn i henhold til overenskomst mellem HK/KL.


Ansøgningsfrist: 15.12.17

Send din ansøgning og CV på: ansoegning@portofhanstholm.dk
Ansættelsessamtaler forventes afholdt umiddelbart derefter.
Ansættelsesstart forventes at være: 01.02.18 – eller før.

 

Ved spørgsmål vedr. stillingen kontaktes Martin Bjerre: +45 614 25 614 eller MB@portofhanstholm.dk